A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Thursday 18 October 2012 • 02:01 • 0 comments
menjadi si budak nabeela aifah memang susah lha..hehe...haha..betul ke tuh ayat mula-mula..?hahahaha..tak la,,saja je tulis cam tu..boring la kawan,,ade idea tak nak bagi kat saya nak suruh saya buat apa..haha..dulu kerja sekolah je terus..sekarang online,tulis dalam blog,makan,tidur,tolong umi kesayangan ,mesej dengan kawan-kawan... huhuhu.. awak-awak..saya ada cerita lha..saya nak luahkan dekat korang semua..yang saya ni ada minat kat dia..ya Allah dia student sekelas dengan saya..OMG.. saya just boleh kasi nama biasa dia je...oke? oke lah kan..nanti ada pulak student kamil buka blog saya and baca dan tahu saya minat kat sape-sape... hehehe...
saya tak tahulah nak mula kat mana..and entah lau..hahaha..lawak kan?kan?kan? minat kat dia tak bermakna dia akan meminati kita balik kan ): ..kalau ada jodoh ..insyaAllah..doakan saya eak..bia saya boleh teman baik dia... saya nak sangat.. andai kata lah.. andai je.. tak lebih-lebih pun.... dia boleh terima seadanya..saya akan tersenyum selalu..tapi memang dah terbukti dia memang pandai dari saya,,,, so nak marah...HAISH..kenapa nak marah?.. itu kelebihan nya... dia comel sangat2.. bagi saya la..hahaw..saya tak kisah apa orang nak cakapkan..tapi saya tak berharap sangat... hihihiw..whatever la... okeh la ..bye,,


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • alhamdulillah ..exam dah selesai kelmarin... berha...
  • lama dah tak edit blog kesayangan aku... biasala ....
  • salam.. lama tak update blog..hehehe.. banyak yang...
  • hehehe..gila and gila... aku tak tahu nak berdepan...
  • bakpo susoh sangat  untuk dapat orang yang kita su...
  • huhuhu,,,urm,,,best and best seminar tadi,,balik k...
  • salam..lama dah xmenulis,,tangan ni menggatal nak ...
  • assalamualaikum,,,aduh luluh nya rasa hati ini..pe...
  • huhuhu...hari kem paling gila dalam hidup saya,,me...
  • huhuhu..betul ke aku nieyh....perlu ke aku rase ma...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad