A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Thursday, 12 July 2012 • 17:59 • 0 comments
salam..lama dah xmenulis,,tangan ni menggatal nak menulis...asyik dop loading lambat sangat...benci ku menunggu dengan masa yang lama...hahaha...tapi alhamdulillah...dah boleh buka balik...hehehehe..
nak uyt nye..kesabaran itu perlu ada dan tidak perlu terburu-buru...untuk mengecapinya..hahaha....
di sini..nbanyak hal yang ingin saya kongsi dengan korang semua...harap korang berminat untuk membaca...
pada bulan July ni..banyak perkara yang berlaku dan ia disedari oleh seorang perempuan kepunyaan nya..iaitu SITI NUR NABEELA A'IFAH...
hehehehehe..

perlukah kita meminati seseorang..???..
im rasa ..hmm,,entahla,,susah nak cakap kalau hal sebegini,,ini pasal hati dan perasaan seseorang terhadap seseorang yg dia suka,sayang...kita tak boleh nak sekat...
ini juga adalah anugerah dari allah s.w.t...
assalamualaikum...
saya pun tak tau dengan jiwa raga saya..apa yang perlu dicakapkan...
mngkin skarang saya dah bersedia..
mungkin la...
saya minat kat seseorang itu..tapi saya xtau la..macam mana say and nak talk...
tapi itu cuma minat saja...laau terlebih nak buat cam nerr kan?
hahahaha
macam-macam la saya ni... boleh nak...tapi kena lah pandai jaga diri sendiri...
hehehehe...
dia pengawas..dia comey..dia xlah semak...tapi baik and pendiam..menyebabkan saya cair dengan dy..hahah..tapi entahla ngan dy
saya takut saya betepuk sebelah tangan je...
huhuhu..
tapi skarang masih fokus untuk perang PMR ...hehehe..
tu lah x leh nak itu sangat,,
kalau dy terima saya seada nya... saya akan janji tuk setia,,, dan saya xkan main kan dy.. im promise =)
hehehehe....
him like as a stars for me...when he come in my life ..he ligth my life ..hope it can be true..one day...
amin :)... SEkian,,,


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • assalamualaikum,,,aduh luluh nya rasa hati ini..pe...
  • huhuhu...hari kem paling gila dalam hidup saya,,me...
  • huhuhu..betul ke aku nieyh....perlu ke aku rase ma...
  • hahaha...semua orang laki yang kaki bola tengok bo...
  • euro 2012... come back....cakap pasal euro ni..mem...
  • alhamdulillah...exam bagi pkbs2 dah selasai dijala...
  • batuk oh batuk,,,why kamu datang... pergi main jau...
  • cuti oh cuti,,, sedap2 cuti,,, tapi borink lorh cu...
  • hari ini dalam sejarah bagi aku...mentang-mentang ...
  • hari jumaat hari tu,,saya pergi tengok dy....mujo ...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad