A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Friday 8 June 2012 • 19:33 • 0 comments
hahaha...semua orang laki yang kaki bola tengok bola kat kedai....haha..mesti best la..tengok ngan    
kawan-kawan..Semalam paling best sangat2..tengok bola...haha..aku sokong Poland..sebabnya Greece tu main jahat sangat..benci2....yang paling aku nak gelak,,first time aku tengok keeper kena kad merah...aduhai..kalau Greece xperr la,,nak kasi banyak mana kad...tapi Poland.. :'-(..
geram nyerr....haish!!!mujur lah time panalti Greece tak masuk..padan ng muka kau...yang paling aku benci dalam team Greece yang pakai jersey14..jahat teramat sangat.. :p...yang aku minat dalam poland..humm..jersey9...hahahaha...
okeyh la..nanti nak tengok yang jerman pula,,,saya sokong jerman....


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • euro 2012... come back....cakap pasal euro ni..mem...
  • alhamdulillah...exam bagi pkbs2 dah selasai dijala...
  • batuk oh batuk,,,why kamu datang... pergi main jau...
  • cuti oh cuti,,, sedap2 cuti,,, tapi borink lorh cu...
  • hari ini dalam sejarah bagi aku...mentang-mentang ...
  • hari jumaat hari tu,,saya pergi tengok dy.... mujo...
  • assalamualaikum.... hari bermula lah....exam for p...
  • birthday story
  • salam... huhahahahaha.. nop suko nyo... feel so ba...
  • hai, lamo nyo xmenaip untuk blog ksayangan saya......

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad