A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Wednesday 6 June 2012 • 20:20 • 0 comments
alhamdulillah...exam bagi pkbs2 dah selasai dijalankan.and dah masuk cuti pertengahan tahun.happy sangat... :)... sebabnya kak long saya yang mengajar kat pulau pinang tu dah balik,,,,.Dalam cuti ni,,ada tusyen...tapi dah habis kelmarin lagi hari rabu....syukur...
berhajat nak buat runion dengan kawan-kawan yang darjah 6 dulu.tapi semuanya sibuk dengan tusyen termasuk lah saya..hehehe..
okeyh tak apa la,.Biasalah nak exam kan tahun ni..
so kena la rajin-rajin usaha.kan nak dapat 8A.saya pun nak dapat 8A jugak...nak bukti kat cikgu-cikgu,family,umi abah...yang saya ni boleh berjaya juga,.
dup cakap pasal 8A ni..
Alhamdulillah... ada jugak akhirnya subjek yang saya pelajari ni dapat A,,,,terima kasih sebab cikgu dah ajar saya denga macam2 ilmu yang baik kat saya..dan umi abah say terima kasih sebab selalu sedarkan saya dari tidur yang tak terbangun dengan kenyataan yang sebenar...
kakak and abang saya yang berbaik hati dgn saya bantu saya..thank you.. saya sayang korang semua.. :')




PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • batuk oh batuk,,,why kamu datang... pergi main jau...
  • cuti oh cuti,,, sedap2 cuti,,, tapi borink lorh cu...
  • hari ini dalam sejarah bagi aku...mentang-mentang ...
  • hari jumaat hari tu,,saya pergi tengok dy.... mujo...
  • assalamualaikum.... hari bermula lah....exam for p...
  • birthday story
  • salam... huhahahahaha.. nop suko nyo... feel so ba...
  • hai, lamo nyo xmenaip untuk blog ksayangan saya......
  • hohoho.. sengal ak sebentar,,,, ada abg tuh.... dy...
  • huhuhuhu,,,... akhirnya siap jugak buku skrap yg c...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad