A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Monday 25 June 2012 • 03:44 • 0 comments
huhuhu...hari kem paling gila dalam hidup saya,,mesti xcaya lah...saya pun xcaya jugak awak..
hahaha...kering gusi kawan-kawan kat sekolah....huhu...cam ni,,malam tu saya nak tido and then tido la...lepas tu time tu tasya xtido lagi...lepas tu dy dengar saya ngigau sebut nama syafa..lepas tu saya tido balik..and then ngigau balik syafa syafa...saya pun xtahu cam ner boleh ngigau dia...nak kata nak...mmm xnak eah kat dy..think positive study study....huhu..ni pun saya dengar dari kawan saya yang dengar...hahaha


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • huhuhu..betul ke aku nieyh....perlu ke aku rase ma...
  • hahaha...semua orang laki yang kaki bola tengok bo...
  • euro 2012... come back....cakap pasal euro ni..mem...
  • alhamdulillah...exam bagi pkbs2 dah selasai dijala...
  • batuk oh batuk,,,why kamu datang... pergi main jau...
  • cuti oh cuti,,, sedap2 cuti,,, tapi borink lorh cu...
  • hari ini dalam sejarah bagi aku...mentang-mentang ...
  • hari jumaat hari tu,,saya pergi tengok dy.... mujo...
  • assalamualaikum.... hari bermula lah....exam for p...
  • birthday story

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad