A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Thursday, 28 June 2012 • 05:34 • 0 comments
assalamualaikum,,,aduh luluh nya rasa hati ini..perlu ke ak rasa cam ni....bagi aku 50/50...entahlah..
aku memang minat gila2 kat dy..tapi,,----...huish...macam mana nak kat dy.. sedang kan dy baru je sedang berpunya ng seseorang...nak marah pun xderr hak bagi aku...sebab aku bukan sape2 dy...hihi..whatever la dy..oh capital S...aku minat kau,,tapi aku malu,,,so,,aku kena la sabar je la,,,tuhan je tau,,,mungkin kena buat istikarah kasi xminat kat kau,,,haha,,
berhajat xak kat saper2..nak study hard bia boleh jadi desingner,,,hehe,,inilah cita2 aku yg sebenar bukan nya doktor..tapi kalau doktor nak jadi doktor kat russia..ehehe..oke la ....setakat ini dahulu.kerja sekolah bertambun,,,hihi,,,selamat membaca....huhuhu


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • huhuhu...hari kem paling gila dalam hidup saya,,me...
  • huhuhu..betul ke aku nieyh....perlu ke aku rase ma...
  • hahaha...semua orang laki yang kaki bola tengok bo...
  • euro 2012... come back....cakap pasal euro ni..mem...
  • alhamdulillah...exam bagi pkbs2 dah selasai dijala...
  • batuk oh batuk,,,why kamu datang... pergi main jau...
  • cuti oh cuti,,, sedap2 cuti,,, tapi borink lorh cu...
  • hari ini dalam sejarah bagi aku...mentang-mentang ...
  • hari jumaat hari tu,,saya pergi tengok dy....mujo ...
  • assalamualaikum.... hari bermula lah....exam for p...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad