A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Sunday, 15 July 2012 • 04:08 • 0 comments
bakpo susoh sangat  untuk dapat orang yang kita suka,,,tapi ia memang!!
memang susah...ini baru pendahuluannya..hahaha
saya minat kat dia....selalu saya ingin kan dia...
try untuk lupakan kamu...tapi ia sangat susah lorh....
rasa saya perlu banyak bersabar ... untuk kamu
kamu... please tunggu saya...
im promise akan setia dan xkan sedih kan kamu,,,,
perlu lah ia setia,,,
okeyh =)
im rasa i perlu kamu....
tolong faham saya....!!


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • huhuhu,,,urm,,,best and best seminar tadi,,balik k...
  • salam..lama dah xmenulis,,tangan ni menggatal nak ...
  • assalamualaikum,,,aduh luluh nya rasa hati ini..pe...
  • huhuhu...hari kem paling gila dalam hidup saya,,me...
  • huhuhu..betul ke aku nieyh....perlu ke aku rase ma...
  • hahaha...semua orang laki yang kaki bola tengok bo...
  • euro 2012... come back....cakap pasal euro ni..mem...
  • alhamdulillah...exam bagi pkbs2 dah selasai dijala...
  • batuk oh batuk,,,why kamu datang... pergi main jau...
  • cuti oh cuti,,, sedap2 cuti,,, tapi borink lorh cu...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad