A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Tuesday 16 October 2012 • 02:23 • 0 comments
alhamdulillah ..exam dah selesai kelmarin... berharap orang yang check kertas saya tu..orang yang pemurah... amin... hehew.. cuti pertama selepas exam memang memborinkan la.... hehew..sabar je..kalau dapat 8a.. um...nak ape eak?? hehew.. saya nak belajar sungguh-sungguh,,bia dapat masuk sekolah asrama penuh tak pun mrsm... sangat berminat lha..selepas exam ni macam-macam nak buat..
dengan kawan-kawan and family.. btw.. saya nak luahkan.. yang exam kali ni soalan-soalan yang dijawab kebanyakan susah..tapi alhamdulillah berkat doa ramai-ramai dengan usaha.. dapat la saya dan kawan-kawan jawab dengan tenang...okey lah.. dah petang sangat dah ni,,saya nak logout dulu..nanti lain masa saya akan cerita lagi apa yang terjadi kat saya,,jika tuhan beri kesempatan lagi untuk berkongsi dengan rakan-rakan yang buka blog saya ni... bye-bye....


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • lama dah tak edit blog kesayangan aku... biasala ....
  • salam.. lama tak update blog..hehehe.. banyak yang...
  • hehehe..gila and gila... aku tak tahu nak berdepan...
  • bakpo susoh sangat  untuk dapat orang yang kita su...
  • huhuhu,,,urm,,,best and best seminar tadi,,balik k...
  • salam..lama dah xmenulis,,tangan ni menggatal nak ...
  • assalamualaikum,,,aduh luluh nya rasa hati ini..pe...
  • huhuhu...hari kem paling gila dalam hidup saya,,me...
  • huhuhu..betul ke aku nieyh....perlu ke aku rase ma...
  • hahaha...semua orang laki yang kaki bola tengok bo...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad