A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
mohd khairul lutfi
-anak saudara-



ini lha dia,,, anak saudara aifah... budak ni nakal sangat-sangat.senakal-nakal dia.. dia bijak...selalu exam dapat nombor satu.. cikgu-cikgu semua naik hairan dengan dia.. haha.. whatever... btw..aku ada lha sikit-sikit malu dengan dia... dia ni pandai lagi dari aku ...aku dulu time kecik-kecik tak de lha sepandai dia...and tahun depan dia akan mula sekolah rendah.. masuk darjah satu... math and english senang bagi dia... haha.. untung dapat anak saudara cam ni.. tapi bila maen dengan dia.. habis muka orang dia nak cakar... last-last.. adiq dia sekarang pun suka cakar orang.. haha.. biasa lha..alam kanak-kanak.. btw.. aku suka jadi budak.. haha... whatever lha...tahun depan darjah satu dekat sekolah agama.. haha... okey lha.. jadi anak saudara aku yang baek2 eak... hahahahaha


PASTFUTURE

Footstepping


History

  • what is the meaning of life
  • puas lha kawan., takde kerje nak buad duk kat umah...
  • hello.. im bella.. nak luahkan sesuatu... kelmarin...
  • menjadi si budak nabeela aifah memang susah lha..h...
  • alhamdulillah ..exam dah selesai kelmarin... berha...
  • lama dah tak edit blog kesayangan aku... biasala ....
  • salam.. lama tak update blog..hehehe.. banyak yang...
  • hehehe..gila and gila... aku tak tahu nak berdepan...
  • bakpo susoh sangat  untuk dapat orang yang kita su...
  • huhuhu,,,urm,,,best and best seminar tadi,,balik k...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad