A 'IFAH
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
mamat senget
Friday, 28 December 2012 • 01:20 • 0 comments

wahh....alhamdulillah...mujur lorh tahun ni tod g umh kak ngah..kalau ak gi..memang sah dah pergi langkawi ...huh!mujur dehhh....kalau aifah pergi...pasti deh jumpa dengan mamat sengat tuh.whatever..tapi semakin tengok muka dia..kesian pulak.huuhh...nak tefon tak kat dia...?uhh...tak usah lha...pusing lorhhhh....
aifah dah unfriend dia...tapi jejak hati ni...rasa nak friend balik dalam fb...tapi tak kan cam tu kot..
aifah lebih banyak kegilaan dengan dia daripada yg lain.huh...aifah tak tau lha nak buat cam nerr..tapi dah berhajat memang tak nak ada relay ape-ape dah ngan dia....so..that mean..aifah mungkin perlu lupakan semua.. double trouble..
ouppsss...sorry..aifah tak ingad nak say petang semua...hee...


PASTFUTURE
MY WORDS;


❤YOU'RE MY FIRST AND LAST CHAPTER IN MY LIFE , ALLAH AZZA WAJJALA ❤ Don't aim for success if you want it; just do what you love and believe in, and it will come naturally. (Study Smart but Work Hard) ❤ ❤ ALHAMDULILLAH ASASI DAH HABIS !❤ ~✌FIGHT FOR WHAT YOU BELIEVE✌~

Footstepping


History

  • double hello u all....wahhh...aifah baru jer siap...
  • rain is good
  • my result
  • result oh result
  • ohhh...pening-pening... entah bila lha result nak ...
  • my nephew
  • what is the meaning of life
  • puas lha kawan., takde kerje nak buad duk kat umah...
  • hello.. im bella.. nak luahkan sesuatu... kelmarin...
  • menjadi si budak nabeela aifah memang susah lha..h...

  • Credits

    Credits more;

    Template :N.Afiqah
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome



    “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”

    siti nur nabeela aifah mohammad